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問題文
いろはちゃんは、人気の日本製ゲーム「ÅtCoder」で遊びたい猫のすぬけ君のために日本語を教えることにしました。
日本語で鉛筆を数えるときには、助数詞として数の後ろに「本」がつきます。この助数詞はどんな数につくかで異なる読み方をします。具体的には、 以下の正の整数 について、「 本」と言うときの「本」の読みは
- の の位が のとき
hon
- の の位が のとき
pon
- の の位が のとき
bon
です。
が与えられるので、「 本」と言うときの「本」の読みを出力してください。
制約
- は 以下の正の整数
入力
入力は以下の形式で標準入力から与えられる。
出力
答えを出力せよ。
入力例 1Copy
16
出力例 1Copy
pon
の の位は なので、「本」の読みは pon
です。
入力例 2Copy
2
出力例 2Copy
hon
入力例 3Copy
183
出力例 3Copy
bon
Score: points
Problem Statement
The cat Snuke wants to play a popular Japanese game called ÅtCoder, so Iroha has decided to teach him Japanese.
When counting pencils in Japanese, the counter word "本" follows the number. The pronunciation of this word varies depending on the number. Specifically, the pronunciation of "本" in the phrase " 本" for a positive integer not exceeding is as follows:
hon
when the digit in the one's place of is , , , , or ;pon
when the digit in the one's place of is , , or ;bon
when the digit in the one's place of is .
Given , print the pronunciation of "本" in the phrase " 本".
Constraints
- is a positive integer not exceeding .
Input
Input is given from Standard Input in the following format:
Output
Print the answer.
Sample Input 1Copy
16
Sample Output 1Copy
pon
The digit in the one's place of is , so the "本" in " 本" is pronounced pon
.
Sample Input 2Copy
2
Sample Output 2Copy
hon
Sample Input 3Copy
183
Sample Output 3Copy
bon