C - Go to School /

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配点 : 300

問題文

高橋くんは N 人の生徒たちのいるクラスの担当教師です。

生徒たちには 1 から N までの出席番号が重複なく割り当てられています。

今日は全ての生徒たちが相異なるタイミングで登校しました。

高橋くんは、出席番号 i の生徒が登校した時点で、教室に A_i 人の生徒たちがいたことを記録しています(出席番号 i の生徒を含む)。

記録された情報を元に、生徒たちの登校した順番を復元してください。

制約

  • 1 \le N \le 10^5
  • 1 \le A_i \le N
  • A_i \neq A_j (i \neq j)
  • 入力はすべて整数

入力

入力は以下の形式で標準入力から与えられる。

N
A_1 A_2 \ldots A_N

出力

生徒たちの出席番号を登校した順に出力せよ。


入力例 1

3
2 3 1

出力例 1

3 1 2

最初に出席番号 3 の生徒が登校しました。

続いて出席番号 1 の生徒が登校しました。

最後に出席番号 2 の生徒が登校しました。


入力例 2

5
1 2 3 4 5

出力例 2

1 2 3 4 5

入力例 3

8
8 2 7 3 4 5 6 1

出力例 3

8 2 4 5 6 7 3 1

Score : 300 points

Problem Statement

Takahashi is a teacher responsible for a class of N students.

The students are given distinct student numbers from 1 to N.

Today, all the students entered the classroom at different times.

According to Takahashi's record, there were A_i students in the classroom when student number i entered the classroom (including student number i).

From these records, reconstruct the order in which the students entered the classroom.

Constraints

  • 1 \le N \le 10^5
  • 1 \le A_i \le N
  • A_i \neq A_j (i \neq j)
  • All values in input are integers.

Input

Input is given from Standard Input in the following format:

N
A_1 A_2 \ldots A_N

Output

Print the student numbers of the students in the order the students entered the classroom.


Sample Input 1

3
2 3 1

Sample Output 1

3 1 2

First, student number 3 entered the classroom.

Then, student number 1 entered the classroom.

Finally, student number 2 entered the classroom.


Sample Input 2

5
1 2 3 4 5

Sample Output 2

1 2 3 4 5

Sample Input 3

8
8 2 7 3 4 5 6 1

Sample Output 3

8 2 4 5 6 7 3 1